ონლაინ ტრენინგი – როგორ გარდავქმნათ გასტრონომიული რესურსი ტურისტულ პროდუქტად

ფასი:
250 ₾

ტრენინგის შესახებ

  • ხანგრძლივობა: 15 საათი
  • კატეგორია:
  • სერტიფიკატი: არა
  • მდებარეობა: ონლაინ
  • ენა: ქართული
  • ნახვა: 5443
  • წინაპირობები: არა
  • სირთულე: დამწყები
  • დაწყება:
 

აღწერილობა

  • ვისთვის არის ეს ტრენინგი საინტერესო?

ტრენინგის მიზნობრივ აუდიტორიას წარმოადგენს კვების ობიექტების მენეჯერები, გასტრონომიული პროდუქტის მწარმოებლები, რეგიონში მცხოვრები ადამიანები, ვისაც სურს საკუთარ გარემოში მოყვანილი / მომზადებული გასტრონომიული ნედლეული / პროდუქტი გარდაქმნან ტურისტულ პროდუქტად, ტურისტულ კომპანიაში დასაქმებული ადამიანები, მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელები, ასევე ყველა ის დაინტერესებული პირი, ვისაც სურს შეისწავლოს გასტრონომიული ტურიზმის საკვანძო საკითხები.

  • რატომ ჩვენი ტრენინგი?

ტრენინგ – კურსს გაუძღვებიან გასტრონომიის წამყვანი სპეციალისტები, ასევე სხვადასხვა ასოციაციებიდან და კომპანიებიდან მოწვეული მრავალწლიანი გამოცდილების პრაქტიკოსი / თეორეტიკოსი ტრენერები. ტრენინგი დაფუძნებულია ადგილობრივ და საერთაშორისო გამოცდილებაზე, რაც მას მეტად საინტერესოს და სასარგებლოს ხდის. 

  • კურსის მიზანი:

➦ კურსის მიზანია გასტრონომიით დაინტერესებულ პირს გააცნოს თუ როგორ არის შესაძლებელი საქართველოში გასტრონომიული რესურსების გარდაქმნა ტურისტულ პროდუქტად; ასევე გაცნოს გასტრონომიული ტურიზმის მომავალი და განვითარება – დაგეგმვა, მართვა და პარტნიორებთან სწორი კომუნიკაცია;
მისცეს ან გაუღრმავოს თეორიული (რეგიონების მიხედვით) და პრაქტიკული ცოდნა გასტრონომიული კულტურის და გასტრონომიული ტურიზმის შესახებ;
➦ მიაწოდოს ინფორმაცია საერთაშორისო გასტრონომიულ გამოცდილებაზე წამყვანი ქვეყნების მაგალითზე;
➦ და ბოლოს, გააცნოს რა აუცილებელი პირობებია საჭირო ამ სფეროში მუშაობისათვის ან საკუთარი ბიზნესის წამოსაწყებად;

____________________________________

კურსის მოკლე აღწერა:

შეხვედრა I – გასტრონომიული ტურიზმი და მისი სახეები – დალი ცატავა
➦ გასტრონომიული კულტურა; (გასტრონომიის როლი ტურიზმში)
➦ რატომ გახდა  დღეისთვის კვების კულტურისა და კულინარიის თემა ასეთი აქტუალური?
გასტრონომიული ტურიზმი და გასტრონომიული ტურისტი;
ვინ არის გასტრონომიული, ფუდ და კულინარიული ტურისტი;
გასტრონომიული ტურიზმის  სახეები;
კვების სახეობები მსოფლიოში: ვეგეტარიანელობა, სლოუ ფუდი და ფასტ ფუდი (სწრაფი კვება);

შეხვედრა II –  ქართული გასტრონომიული კულტურა, როგორც უნიკალური ფენომენი – დალი ცატავა
➦ რეგიონების სამზარეულო;
გასტრონომიული კულტურის კონკრეტულ რეგიონებზე მიბმის სპეციფიკა;
ქართული სუფრა და რიტუალური დანიშნულების კერძები;
პურის ფენომენი. პური, როგორც სარიტუალო პროდუქტი სხვადასხვა კულტურებში და ქართულ ტრადიციებში;
გულსართიანების კულტურა ქართულ გასტრონომიაში (ხაჭაპური, როგორც გლობალური პროდუქტი);
გასტრონომიული ფესტივალები და მისი მნიშვნელობა ტურიზმში;

შეხვედრა III –  გასტრონომიული კულტურის  მუზეუმი, როგორც წარმატებული ბიზნეს მოდელი და მისი სპეციფიკა – ესმა კუნჭულია
როგორ შეიქმნა გასტრონომიული კულტურის მუზეუმი და სამეცნიერო –კვლევითი ცენტრი;
კერძი და მისი ისტორია, გემო და მეხსიერება – სუფრის მთავარი ექსპონატი;
რა არის ქართული გემო და არომატი ისტორიული მაგალითების მიხედვით – როგორ გავხადოთ ქართული გემო და არომატი უფრო პოპულარული მსოფლიო გასტრონომიულ რუკაზე?;
➦ რაზე ვესაუბროთ სტუმრებს? როგორ დავწერთ ჩვენი ბრენდის „გემრიელი ისტორია“ და როგორ გავყიდოთ ეს პროდუქტი (რეალურად თუ ინტერნეტით)?;
გასტრონომიული ბიზნესის ფსიქოლოგია – „დაუვიწყარი შთაბეჭდილების შექმნა“ – გემოსა და სუნის გავლენა ჩვენსა და სტუმრის განწყობაზე;
➦ 7 ოქროს წესი, რომელიც წარმატებას მოგვიტანს გასტრნომიულ ბიზნესში;

შეხვედრა IV – კლასიკური გასტრონომიული კულტურის ჩამოყალიბება და მისი განვითარების გზები – დალი ცატავა
სარესტორნო ბიზნესი – მიშლენის Michelin გზამკვლევის ქეისი; გო ე მიო Gault&Millau;
➦ ცნება ევროპული სამზარეულო; ფრანგული კლასიკა;
➦ გასტრონომიული კონკურსები მისია და იდეა სარესტორნო ბიზნესში – Bocuse d´Or ბოკიუზ დ’ორი ;

შეხვედრა V – ქართული ყველის გაცოცხლებული ისტორია, აღიარება და მისი როლი ტურიზმში – ანა მიქაძე
ყველის მრავალფეროვნება საქართველოში;
➦ არქეოლოგია და ეთნოგრაფია – სარძევე და ყველის  ჭუჭლის არტეფაქტებზე საუბარი;
➦ ქართული ყველი და მისი გამოყენება გასტრონომიული ტურიზმისათვის;
➦ ქართული ყველის შეხამება ღვინოსთან და სხვადასხვა პროდუქტებთან (მაგ: ჩირი, თაფლი და ა.შ;)
➦ ქართული ყველის 80 საუკუნოვანი ისტორია და მისი პერსპექტივა საერთაშორისო ბაზარზე;
➦ რეკომენდაციები ქართული კერძებისა და ღვინის შეხამების შესახებ;

შეხვედრა VI – კვების ინდუსტრია საქართველოში – ლევან ქოქიაშვილი
რა ობიექტებს მოიცავს კვების ინდუსტრია და რა შეიძლება შეიცვალოს კვების მრეწველობაში;
➦ კვების ობიექტები – როგორ შევიმუშავოთ სწორი კონცეფცია და  ბრენდინგი, როგორ შევქმნათ მიმზიდველი მენიუ და დიზაინი ;
➦ საერთაშორისო გამოცდილება და მისი გადმოტანა ქართულ სარესტორნო ბიზნესში;
➦ ინოვაციები სარესტორნო ბიზნესში;

შეხვედრა VII – როგორ ვაქციოთ საკუთარი სახლი გასტრონომიული ტურიზმის ობიექტად? (უცხოური და ქართული გამოცდილება) – ესმა კუნჭულია
საკუთარი სახლი – როგორც გასტრონომიული-ტურისტული ობიექტი და მასპინძლის როლი წარმატებაში; 
კონკურენტული უპირატესობა – რატომ უნდა გესტუმრონ თქვენ და რატომ უნდა იყიდონ თქვენი პროდუქტი? (გეგმის შედგენა, მინუსების და პლიუსების გამიჯვნა, პრიორიტეტებით მუშაობა);
ქართული და უცხოური გასტრონომიული ტურიზმის მაგალითები „საკუთარ სახლში“ – ესპანეთის, დიდი ბრიტანეთის, საფრანგეთის, საქართველოს მაგალითები; რეგიონალური/სოფლის გასტრონომიული ტურიზმის პერსპექტივები 21-ე საუკუნეში;
თანამედროვე ტექნოლოგიები და ინტერნეტი – (პრაქტიკული მაგალითები) როგორ გავხადოთ ჩვენი ბიზნესი პოპულარული?
ფერმერებთან და ინფლუენსერებთან მჭიდრო საქმიანი კონტაქტების დაგეგმვა და გამოყენება;
სიძნელეები – რომლის დაძლევაც მოგიწევთ – 3 წესი, რატომ არ უნდა შევჩერდეთ!;
11 ოქროს წესი, რომელიც საკუთარ სახლში წარმატებულ გასტრონომიულ ბიზნესს აგაწყობინებთ;

შეხვედრა VIII – პრაქტიკული მაგალითის განხილვა – აგროტურისტული მეურნეობა “ქორენა” – მაია კეზევაძე
➦ გასტრონომიული ტურიზმი – აგროტურისტული მეურნეობა “ქორენა”– ში;
იმერული სამზარეულო – პრაქტიკაში გადატანილი ძველი გემოები და მომზადების კულტურა;
მივიწყებული ძველი იმერული / ოკრიბული სამზარეულოს აღდგენა და გაცოცხლება;
კულინარიული მასტერკლასები უხუცესი ბებოებისგან “ქორენა”–ში;
➦ ქართული სტუმართმასპინძლობის კულტურა და მისი ჩვენება სტუმრებისთვის;
ქართული სამზარეულოს კლასის გონივრულად ჩვენება ვიზიტიორებისთვის;

შეხვედრა IX – ღვინო და ღვინის ტურიზმი, როგორც გასტრონომიული ტურიზმის ერთ–ერთი ძირითადი კომპონენტი – იაგო ბიტარიშვილი
ღვინის როლი გასტრონომიულ ტურიზმში;
ღვინის ტურიზმში ჩართული ძირითად მხარეები და მათი მნიშვნელობა  (ღვინის მარნის მეპატრონე – პრაქტიკული გამოცდილების გაზიარება);
სადეგუსტაციო სივრცე – როგორ მოვაწყოთ და რა კერძები (პროდუქტები) შევთავაზოთ ტურისტებს;
ნიშური პროდუქტი – როგორ გავხადოთ ჩვენი პროდუქტი (ღვინო) ფართო სეგმენტისთვის საინტერესო;
როგორ შევინაჩუნოთ ხარისხი;
როგორ აქცია ღვინომ თქვენი ლოკაცია ღვინოსთან ერთდ გასტრონომიულ კვების ობიექტად?;
ტურისტები მოზიდვის ძირითადი ხერხები და საშუალებები;

შეხვედრა X – როგორ შევფუთოთ და გავყიდოთ გასტრონომიული პროდუქტი, ადგილობრივი და საერთაშორისო პარტნიორობა – ნინო ჭავჭანიძე
(ტურისტული კომპანიის მაგალითი, თანამშრომლობის მნიშვნელობა და საჭირო კრიტერიუმები)
გასტრონომიაზე ორიენტირებული ტურისტული კომპანია (განსხვავება სხვა სახის ტურისტულ კომპანიებთან მიმართებაში), თანამშრომლობა, საჭირო კრიტერიუმები;
პროდუქტის შეფუთვა;
ადგილობრივი და საერთაშორისო პარტნიორები;
გაყიდვის სახეობები და ფორმები;
ძირითადი აქცენტები მუშაობის პროცესში;
რეკლამა;
კრიზისული ფაზის ანალიზი.

____________________________________

● სერტიფიკატი:
კურსდამთავრებულს გადაეცემა “ტურიზმის ორგანიზაციის” მიერ გაცემული ორენოვანი სერტიფიკატი.

● ტრენინგის ღირებულება: 250 ლარი, 750 ლარის ნაცვლად! (70%–იანი ფასდაკლება)

 ანგარიშსწორების პირობები:
➦ სტუდენტებს “ტურიზმის განვითარების ცენტრი” დაუფინანსებს სწავლის 10 % – ს.
➦ ჩვენს კურსდამთავრებულებზე მოქმედებს 10% – იანი ფასდაკლება.
➦ ოჯახიდან 2 ადამიანის დასწერების შემთხვევაში თითოეულ მათანზე მოქმედებს 15% – იანი ფასდაკლება.
➦ ერთი კომპანიიდან 2 ან მეტი თანამშრომლის შემთხვევაში თითოეულ მათგანზე მოქმედებს ასევე 15% – იანი ფასდაკლება.

● თარიღები: განახლდება მალე !
ყოველ დღე, 20:00 საათზე (შაბათ – კვირის გარდა)
1:30 საათი დღეში
ჯამში: 15 საათი

● კურსზე ჩაწერა/რეგისტრაცია
კურსზე მიმდინარეობს წინასწარი რეგისტრაცია –>https://bit.ly/2BUoRSL

 

 

 

ტრენინგები ჩატარდება ონლაინ  “Zoom” – ში.

● +995 32 24 24 1 24
● +995 557 307 337
● მისამართი: მელიქიშვილისის #17-19
● info@to.edu.ge
● www.to.edu.ge

 
 

ტრენერები