ნინო ხურცილავა

Hilton Garden Inn Tbilisi Chavchavadze -  გაყიდვებისა და მარკეტინგის დირექტორი 2021

Hilton Garden Inn Tbilisi Chavchavadze –  გაყიდვებისა და მარკეტინგის დირექტორი 2021 Magnika Reosrt, Shekvetili – გენერალური მენეჯერი 2021 Mountain Cabins Mestia – პროექტის განვითარების მენეჯერი 2018-2020 Coral Travel Georgia (OTI Holding) – მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი 2014-2019 Hotel Tskaltubo Plaza –  განვითარების პროექტი,  გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერი 2015-2017 ITA Georgia – ბიზნესის განვითარების & პროექტების მენეჯერი …
დაწვრილებით ნინო ხურცილავა

Hilton Garden Inn Tbilisi Chavchavadze –  გაყიდვებისა და მარკეტინგის დირექტორი 2021
Magnika Reosrt, Shekvetili – გენერალური მენეჯერი 2021
Mountain Cabins Mestia – პროექტის განვითარების მენეჯერი 2018-2020
Coral Travel Georgia (OTI Holding) – მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი 2014-2019
Hotel Tskaltubo Plaza –  განვითარების პროექტი,  გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერი 2015-2017
ITA Georgia – ბიზნესის განვითარების & პროექტების მენეჯერი 2013-2014
TUI Group Tourism Department ესპანეთი – ძირითადი ანგარიშების მენეჯერი 2012-2013
სასტუმრო და სპა ჰისარა, ბულგარეთი – გაყიდვების მენეჯერი 2011-2012
ტუკან თრეველი, ბულგარეთი – FIT პროდუქტის მენეჯერი 2010-2011
Hotel Complex Country Side – გენერალური მენეჯერი 2009-2011
მიმღების თანამშრომელი 2008-2009
Georgian Public Broadcasting (Radio 102.4) – რეპორტიორი 2007-2011

განათლება:
დიმიტრი ცენოვის სახელობის ეკონომიკის აკადემია, ბულგარეთი – დოქტორის ხარისხი, საერთაშორისო ტურიზმი 2015-2016
დიმიტრი ცენოვის სახელობის ეკონომიკის აკადემია, ბულგარეთი – მაგისტრის ხარისხი, საერთაშორისო ტურიზმი 2010-2012
მედიისა და კომუნიკაციების უნივერსიტეტი – ბაკალავრის ხარისხი, სოციალური მეცნიერებები
2006-2010

ტრენინგები:

Hilton – ის ბრენდული კურსები:  შემოსავლის ზრდა, გაყიდვები და მარკეტინგი, OTA კომპანიები და მათთან მუშაობის სპეციფიკა, სასტუმროს ბიუჯეტირება, მოთხოვნის მართვა, სასტუმროს ოპერირება, საოპერაციო სისტემები, რეპუტაციის მენეჯმენტი, სასტუმროს პოზიციონირება, სასტუმროს გახსნის დაგეგმვა და მართვა.
Coral Travel – პროფესიული კურსი: როგორ გავზარდოთ გაყიდვები, პროდუქტის პოზიციონირება, სოციალური მედიის მნიშვნელობა გაყიდვებში.
მიმართულებების შემსწავლელი კურსები: შრი ლანკა, თურქეთი, მალდივის კუნძულები, არაბთა გაერთიანებული საამიროები, ეგვიპტე, ბულგარეთი, მოლდოვა, კვიპროსი, საბერძნეთი, ავსტრია, იტალია, ტაილანდი, დომინიკელთა რესპუბლიკა, ინდოეთი, ტუნისი, ესპანეთი, სეიშელის კუნძულები და ა.შ.  2014-2019
დიმიტრი ცენოვის სახელობის ეკონომიკის აკადემია, ბულგარეთი –  განვითარებადი ქვეყნების ბიზნეს ფსიქოლოგია 2011-2012
TUI Group – პროფესიული კურსი: როგორ ვიმუშაოთ ტურისტთან 2013

ყველა ტრენინგი