როგორ ვაქციოთ გასტრონომიული რესურსი ტურისტულ პროდუქტად
ტრენინგის შესახებ
- ხანგრძლივობა: 9 საათი
- კატეგორია: ტრენინგები
- სერტიფიკატი: არა
- მდებარეობა: ონლაინ
- ენა: ქართული
- ნახვა: 3916
- წინაპირობები: არა
- სირთულე: დამწყები
- დაწყება: 11/15/2021
აღწერილობა
- ვისთვის არის ეს ტრენინგი საინტერესო?
ტრენინგის მიზნობრივ აუდიტორიას წარმოადგენს კვების ობიექტების მენეჯერები, გასტრონომიული პროდუქტის მწარმოებლები, რეგიონში მცხოვრები ადამიანები, ვისაც სურს საკუთარ გარემოში მოყვანილი / მომზადებული გასტრონომიული ნედლეული / პროდუქტი გარდაქმნან ტურისტულ პროდუქტად, ტურისტულ კომპანიაში დასაქმებული ადამიანები, მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელები, ასევე ყველა ის დაინტერესებული პირი, ვისაც სურს შეისწავლოს გასტრონომიული ტურიზმის საკვანძო საკითხები.
- რატომ ჩვენი ტრენინგი?
ტრენინგ – კურსს გაუძღვებიან გასტრონომიის წამყვანი სპეციალისტები, ასევე სხვადასხვა ასოციაციებიდან და კომპანიებიდან მოწვეული მრავალწლიანი გამოცდილების პრაქტიკოსი / თეორეტიკოსი ტრენერები. ტრენინგი დაფუძნებულია ადგილობრივ და საერთაშორისო გამოცდილებაზე, რაც მას მეტად საინტერესოს და სასარგებლოს ხდის.
- კურსის მიზანი:
➦ კურსის მიზანია გასტრონომიით დაინტერესებულ პირს გააცნოს თუ როგორ არის შესაძლებელი საქართველოში გასტრონომიული რესურსების გარდაქმნა ტურისტულ პროდუქტად;
➦ მისცეს ან გაუღრმავოს თეორიული (რეგიონების მიხედვით) და პრაქტიკული ცოდნა გასტრონომიული კულტურის და გასტრონომიული ტურიზმის შესახებ;
➦ და ბოლოს, გააცნოს რა აუცილებელი პირობებია საჭირო ამ სფეროში მუშაობისათვის ან საკუთარი ბიზნესის წამოსაწყებად;
____________________________________
კურსის მოკლე აღწერა:
შეხვედრა I – გასტრონომიული ტურიზმი და მისი სახეები – დალი ცატავა
➦ გასტრონომიული კულტურა; (გასტრონომიის როლი ტურიზმში)
➦ რატომ გახდა დღეისთვის კვების კულტურისა და კულინარიის თემა ასეთი აქტუალური?
➦ გასტრონომიული ტურიზმი და გასტრონომიული ტურისტი;
➦ გასტრონომიული ტურიზმის სახეები;
➦ კვების სახეობები მსოფლიოში: ვეგეტარიანელობა, სლოუ ფუდი და ფასტ ფუდი (სწრაფი კვება);
შეხვედრა II – ქართული გასტრონომიული კულტურა, როგორც უნიკალური ფენომენი – დალი ცატავა
➦ რეგიონების სამზარეულო;
➦ ქართული სუფრა და რიტუალური დანიშნულების კერძები;
➦ პურის ფენომენი. პური, როგორც სარიტუალო პროდუქტი სხვადასხვა კულტურებში და ქართულ ტრადიციებში;
➦ გულსართიანების კულტურა ქართულ გასტრონომიაში (ხაჭაპური, როგორც გლობალური პროდუქტი);
➦ გასტრონომიული ფესტივალები და მისი მნიშვნელობა ტურიზმში;
შეხვედრა III – ქართული ყველის გაცოცხლებული ისტორია, აღიარება და მისი როლი ტურიზმში – ანა მიქაძე
➦ ყველის მრავალფეროვნება საქართველოში რეგიონების მიხედვით;
➦ახლად აღმოჩენილი ყველის სახეობები, რომელიც საზოგადოებისთვის ჯერ კიდევ ნაკლდებად ცნობილია;
➦ ქართული ყველი და მისი გამოყენება გასტრონომიული ტურიზმისათვის;
➦ ქართული ყველის 80 საუკუნოვანი ისტორია და მისი პერსპექტივა საერთაშორისო ბაზარზე;
➦ ქართული ყველი და მსოფლიო – რომელი ქართული ყველი გადის საერთაშორისო ბაზრებზე და რა კრიტერიუმებს უნდა აკმაყოფიებდეს ყველი ამისთვის;
შეხვედრა IV – პრაქტიკული მაგალითის განხილვა – აგროტურისტული მეურნეობა “ქორენა” – მაია კეზევაძე
➦ გასტრონომიული ტურიზმი – აგროტურისტული მეურნეობა “ქორენა”– ში;
➦ იმერული სამზარეულო – პრაქტიკაში გადატანილი ძველი გემოები და მომზადების კულტურა;
➦ მივიწყებული ძველი იმერული / ოკრიბული სამზარეულოს აღდგენა და გაცოცხლება;
➦ ქართული სამზარეულოს კლასის გონივრულად ჩვენება ვიზიტიორებისთვის;
შეხვედრა V – როგორ შევფუთოთ და გავყიდოთ გასტრონომიული პროდუქტი, ადგილობრივი და საერთაშორისო პარტნიორობა – ნინო ჭავჭანიძე
➦ გასტრონომიაზე ორიენტირებული ტურისტული კომპანია (განსხვავება სხვა სახის ტურისტულ კომპანიებთან მიმართებაში), თანამშრომლობა, საჭირო კრიტერიუმები;
➦ პროდუქტის შეფუთვა;
➦ ადგილობრივი და საერთაშორისო პარტნიორები;
➦ გაყიდვის სახეობები და ფორმები;
➦ ძირითადი აქცენტები მუშაობის პროცესში;
➦ რეკლამა;
➦ კრიზისული ფაზის ანალიზი.
შეხვედრა VI – covid 19 – ის გავლენა გასტრონომიულ ტურიზმზე და სარესტორნო ბიზნესზე – დალი ცატავა
➦ რა გავლენა მოახდინა covid 19-მა გასტრონომიულ ტურიზმზე;
➦ თანამედროვე რეგულაციები და კრიტერიუმები, რის მიხედვითაც ოპერირებენ დღეს კვების ობიექტები;
➦ რა შეცვალა პანდემიამ სარესტორნო ბიზნესში;
➦ გასტონომიული ტურისტების „ქცევა“ პანდემიის პირობებში;
____________________________________
● სერტიფიკატი:
კურსდამთავრებულს გადაეცემა “ტურიზმის ორგანიზაციის” მიერ გაცემული ორენოვანი სერტიფიკატი.
● ტრენინგის ღირებულება: 140 ლარი
● ანგარიშსწორების პირობები:
➦ სტუდენტებს “ტურიზმის განვითარების ცენტრი” დაუფინანსებს სწავლის 10 % – ს.
➦ ჩვენს კურსდამთავრებულებზე მოქმედებს 10% – იანი ფასდაკლება.
➦ ოჯახიდან 2 ადამიანის დასწერების შემთხვევაში თითოეულ მათანზე მოქმედებს 15% – იანი ფასდაკლება.
➦ ერთი კომპანიიდან 2 ან მეტი თანამშრომლის შემთხვევაში თითოეულ მათგანზე მოქმედებს ასევე 15% – იანი ფასდაკლება.
● თარიღები: 15.11.2021-22.11.2021
ყოველ დღე, 20:00 საათზე (შაბათ – კვირის გარდა)
1:30 საათი დღეში
ჯამში: 15 საათი
● კურსზე ჩაწერა/რეგისტრაცია
კურსზე მიმდინარეობს წინასწარი რეგისტრაცია –> https://bit.ly/31oqsg0
ტრენინგები ჩატარდება ონლაინ “Zoom” – ში.
● +995 557 307 337
● მისამართი: მელიქიშვილისის #17-19
● info@to.edu.ge
● www.to.edu.ge
ტრენერები
-
აგრომეურნეობა ქორენა-ს დამფუძნებელი
-
Work Experience 2022 – present – NC Travel Adviser Founder & CEO 2018 – 2021 Travel Company “Culinary & Wine Expedition” – Founder & General Manager 2018 – 2018 Travel Company “Adjara Tour” – Tbilisi Branch Manager 2011 – 2018 Travel Company “GeorgiCa Travel” – Manager, MICE Tourism Department; Tour Operations Manager 2011 – …
დაწვრილებით ნინო ჭავჭანიძე -
საქართველოს გასტრონომიის ასოციაციაციის პრეზიდენტი; გასტრონომიული კულტურის მკვლევარი